Trainingen
   
  Waarom trainingen?
  Waarom functioneert de ene afdeling goed en zijn er altijd strubbelingen in de andere? En hoe komt het toch dat een goede werknemer niet uit de verf komt in een nieuwe functie. Waarom willen we altijd zo veel, maar doen we zo weinig?
Onze praktijkgerichte trainingen bieden u de juiste handvatten om dag in dag uit de juiste methodes goed toe te passen.
  Kenmerken van onze trainingen
Praktijkgericht. Als ervaren managers weten wij heel goed het verschil tussen het vertellen hoe het moet en het daadwerkelijk doen. Kortom, alleen bewezen methoden worden bij ons getraind.
Alle trainingen zijn onderbouwd met de nieuwste inzichten op het betreffende vakgebied. Daarom komt het nogal eens voor dat u voorop loopt.
Onze locaties zijn immer zorgvuldig geselecteerd op het feit dat zij bijdragen aan het welbevinden van de deelnemers, zodat zij optimaal kunnen leren.
  Regievoeren doe je zo!
  Deze training gaat verder dan het gebruikelijke operationele deel van regie! In de praktijk blijkt namelijk dat de transitie naar een regieorganisatie complex is en veel tijd kost. Wij willen graag samen met u tijdens deze training de eerste stappen zetten in de juiste richting. Regievoeren doe je vanuit het in de praktijk brengen van de rollen van regie en de taakgebieden. Bent u nieuwsgierig waar u en uw collega’s passen en elkaar aanvullen? Dit inzicht ontstaat vanuit de drijfveren en daarmee de profielen van mensen. De persoonlijke voorkeuren en kwaliteiten maken we inzichtelijk en zullen we koppelen aan de rollen en taakgebieden van regie.
  Om de brochure Regievoeren doe je zo! op te vragen, klik hier.
  Contractmanagement in de Praktijk
  Deze training is bedoeld om managers, die bezig zijn met het werken volgens een regiemodel of dit overwegen te gaan doen, op weg te helpen en om een aantal misstanden of blinde vlekken weg te nemen. Contractmanagement is één van de vier en één van de meest belangrijke taakgebieden van regie. Door het goed beschrijven wat contractmanagement inhoud en wat er bij komt kijken om dit goed uit te voeren, ontstaat er inzicht in wat de feitelijke verandering (voor de regieorganisatie) is bij regie-gestuurd werken.
  Om de brochure Contractmanagement in de Praktijk op te vragen, klik hier.
  Begrip voor agressie
  Agressie is een emotie die je moet leren waarderen en leren mee om te gaan. Agressie heeft een negatieve connotatie; wij leren u dat het een normale emotie is. Op de juiste manier deze emotie begrepen, kunt u de energie van de ander juist gebruiken. Inzicht in de ander leidt tot een betere bescherming van uzelf.
  Om de brochure Begrip voor agressie op te vragen, klik hier.